Direct Phone verzorgt je telemarketingcampagnes van A tot Z

  • Via een doorgedreven analyse van het gedrag van je donateurs bepalen we de ideale doelgroep. Samen zoeken we naar de optimale vraag aan je donateur, op basis van wat hij of zij in het verleden al gegeven heeft en welke projecten hij of zij bij voorkeur steunt. Op basis van jouw input, ontwerpen we een passend script, we verrijken je bestand met  telefoonnummers indien nodig en bellen je donateurs op.
  • Indien nodig verrijken we je donateursbestand met telefoonnummers. We houden hierbij automatisch rekening met het Bel-Me-Niet-Register.
  • Via onze eigen bellogica, een gepaste strategie en een sterke boodschap bereiken we een maximaal aantal mensen tussen maandagochtend en zaterdagavond.
  • We registreren de oproepen in onze uitgebreide online applicatie. De telefonisten noteren alle nuttige info die ze tijdens het gesprek ontvangen. Onze online applicatie is erg flexibel en levert je een output die makkelijk in elk datasysteem kan geïntegreerd worden. Natuurlijk kan je nadien alle opgenomen gesprekken beluisteren.
  • De resultaten van de campagne kan je online opvolgen via het reporting dashboard dat elk uur geactualiseerd wordt. Zo kan je perfect volgen hoe succesvol je campagne verloopt. Die info kan je ook makkelijk exporteren naar PDF of Excel. En natuurlijk analyseren en evalueren wij ook jouw campagne met suggesties voor je toekomstige acties.
  • Wij zorgen ook voor het beheer en de verzending van allerlei documenten (prenotificatiebrieven, informatiebrochures, bedankingsbrieven, …). Zo ontvangt je donateur onmiddellijk de beloofde informatie en toon je hoe efficiënt jouw organisatie werkt.
  • Indien gewenst kan je organisatie gebruik maken van onze Sepa Direct Debit module om xml-bestanden aan je bank aan te bieden en de codabestanden automatisch te verwerken (en feedback onmiddellijk op te volgen).