Visie

Telemarketing is dé manier bij uitstek om de relatie met je donateur te onderhouden.

Tijdens een gesprek bedank je andermaal je donateur voor zijn steun aan je organisatie en neem je uitgebreid de tijd om te luisteren naar zijn motivatie en bezorgdheden.
Je vangt heel wat info op : je komt te weten waarom je donateur net jouw organisatie een warm hart toedraagt, hoe hij jouw organisatie ziet evolueren. Je verneemt wat zijn interesses zijn, hoe jong of oud hij is, ,…
Al die gegevens zijn belangrijk om je donateur nog beter te leren kennen en te informeren: wat hij wil, maar ook hoe en wanneer hij het wil. Zo kan je hem nog efficiënter steun vragen voor je organisatie.

Donateurs van een organisatie zijn vaak oudere mensen. Daarom kiest Direct Phone bewust voor telefonisten met levenservaring die de taal van je donateur spreken, die kunnen meespreken over het leven.

Een gesprek loopt zo persoonlijk mogelijk met heel veel aandacht voor het verhaal van je donateur. Onze telefonisten nemen de tijd om te luisteren – ook naar de minder goede verhalen - en de gepaste vragen te stellen.

Om dan, indien de context het toelaat, over te gaan tot de vraag om een bijdrage. Maar zelfs al kan de donateur niet ingaan op deze vraag, toch moet hij na het telefoongesprek een warm gevoel overhouden aan het gesprek. Zo bouwen we aan een langdurige trouwe relatie.

Contact

Victor Rauterstraat 33
1070 Anderlecht
T 02 528 06 73
info@directphone.be
Contact