Donateur staat centraal

Een gesprek verloopt zo persoonlijk mogelijk met heel veel aandacht voor het verhaal van je donateur. Onze telefonisten nemen de tijd om te luisteren en de gepaste vragen te stellen. Om dan, indien de context het toelaat, over te gaan tot de vraag om een bijdrage.

We bieden ook de mogelijkheid om je data te verrijken (met bijvoorbeeld leeftijd, aantal kinderen, enz.). Ons vertrekpunt is eenvoudig maar oprecht: de donateur moet na een gesprek een warm gevoel overhouden, zelfs al kon hij niet meteen ingaan op een vraag voor extra steun.

Een toegankelijke werkwijze

  • Via onze eigen bellogica, een gepaste strategie en een sterke boodschap bereiken we een maximaal aantal mensen tussen maandagochtend en zaterdagavond.
  • We registreren de oproepen in onze uitgebreide online applicatie. De telefonisten noteren alle belangrijke info die ze tijdens het gesprek ontvangen. Onze online applicatie is erg flexibel en levert een output die makkelijk in elk datasysteem kan geïntegreerd worden. Als organisatie kan je alle opgenomen gesprekken beluisteren.
  • De resultaten van de campagne kan je online opvolgen via het reporting dashboard (print screen) dat elk uur geactualiseerd wordt. Zo kan je perfect volgen hoe succesvol je campagne verloopt. Tevens kan je alle gegevens exporteren naar PDF of Excel. Natuurlijk analyseren en evalueren wij ook jouw campagne met suggesties voor je toekomstige acties.

Ervaren telefonisten die de taal van je organisatie spreken

Donateurs van een organisatie zijn vaak oudere mensen met een verhaal. Daarom kiest Direct Phone bewust voor telefonisten met een vast arbeidscontract die speciaal opgeleid worden om de ‘taal’ van je donateur en van je organisatie te spreken. Ze spreken in jouw naam. Met dezelfde gedrevenheid vertalen ze jouw missie en visie in warme gesprekken. Zonder tijdsdruk. Met een zo hoog mogelijk rendement als resultaat. Onze telefonisten zijn inzetbaar van maandag tot zaterdag van 9u tot 20u (zaterdag tot 16u) in een professionele infrastructuur.

Een goed gesprek ontstaat door aandachtig te luisteren. Bij Direct Phone dragen we empathisch luisteren hoog in ons vaandel. Onze telefonisten geven aandacht en laten je donateurs hun verhaal doen. Ze luisteren en laten soms bewust een korte stilte vallen nadat iemand klaar is met praten. Dat creëert rust en vertrouwen, aangezien de ander niet bang hoeft te zijn dat we hem of haar in de rede zullen vallen. Zo verhogen we de kwaliteit van de relatie met jouw achterban. Met uitstekende resultaten!

Mogelijkheid tot testen

Twijfel je of telemarketing ook voor jouw organisatie een goede techniek is ? Wij testen het graag voor je uit.

Respect voor wetgeving en ethiek

We bellen met een groot hart naar je donateurs en prospecten. Adressen met een telefoonnummer op de bel-me-niet-lijst worden dagelijks uit onze belbestanden gehaald.

Enkele resultaten op vlak van response rate:

Contact

Victor Rauterstraat 33
1070 Anderlecht
T 02 528 06 73
info@directphone.be
Contact